Ja, precisNoors skrev: ↑sön 13 nov, 2022 21:34Hej!Justme skrev: ↑sön 13 nov, 2022 19:00Hej,Noors skrev: ↑sön 13 nov, 2022 14:39 2016-10-29
Provpass 4.
ORD: 8/10 (memrise ger effekt hörni!)
LÄS: 9/10 (WTF (vissa av texterna har jag redan övat på sen innan)
MEK: 8/10 (har börjat gilla MEK (håller nu och läser Röda rummet , läsning ger effekt på långsikt)
ELF: 8/10 (slarvfel!! men ändå nöjd)
Resultat: 1,5!!!!!! min första någonsin på verbala (imorgon kommer jag få 1,1 igen)
Provpass 5:
XYZ: 10/12
KVA: 9/10
NOG: 5/6
DTK: 8/12
Resultat: 1,6 (speechless!)
Hände samma sak från igår, har löst de flesta av uppgifterna redan från gamla frågor som har kommit på Crash course, kommer börja med häfte 5 och sista nästa vecka.
Hela allting blev 1,45
Efter 29 kommer jag utgå från resultatet på povet och inte från de här gamla HP som jag gör nu för känner att det inte riktigt är min nivå än, allt det här är bara pga jag har löst uppgifterna innan. Kommer även då få ett nytt schema, nu pluggar jag hursomhelst till resultatet kommer.
Resten av dagen; böcker plus artiklar![]()
Jag är imponerad över ditt hårt arbete och ditt resultat, riktigt bra jobbat!! Önskar dig all lycka till![]()
Nämen tack så mycket!! Vill komma in så hemskt mycket! Jag önskar dig all lycka med! Det viktigaste är att inte ge upp![]()