Kallelse Läkare Umeå HT 07

För dig som är eller är på väg att bli medicinstuderande
Skriv svar
Användarens profilbild
AxeAir
Stammis
Stammis
Inlägg: 221
Blev medlem: tor 17 aug, 2006 2:00
Ort: Umeå

Re: Kallelse Läkare Umeå HT 07

Inlägg av AxeAir »

Aaah! Du får skynda dig till villan, för de stänger om en minut ;)
Användarens profilbild
AxeAir
Stammis
Stammis
Inlägg: 221
Blev medlem: tor 17 aug, 2006 2:00
Ort: Umeå

Re: Kallelse Läkare Umeå HT 07

Inlägg av AxeAir »

lakonisk skrev:Vadå kan vara kul! Jag vill ha snö och kyla i två veckor eller så, sen är det mer än nog. Plågsamt. :/

Hoppas att vi inte blir för deppiga för att plugga bara. :( Då får vi tröstäta bullar.
Kan väl vara kul med vintersporter och sedan är ju vinterlandskapet väldigt vackert om inte annat. Ett fint, jämnt, bullerdämpande snötäcke och rimfrost i björkarna! Det är fiiint ;)

Men självklart får man tröstäta lite bullar ändå emellanåt eftersom det är så himla mörkt... Fast inte hos mig, jag skall driva några mindre supernovor som jag skall tejpa fast i taket. Bra med fast elpris om man inte vill bli vinterdeppig! :D
Användarens profilbild
ZirTiger
Newbie-postare
Newbie-postare
Inlägg: 15
Blev medlem: tor 13 jul, 2006 2:00
Ort: Umeå
Kontakt:

Re: Kallelse Läkare Umeå HT 07

Inlägg av ZirTiger »

sejk skrev: Själv har jag precis varit på IKSU och tränat! Ett tips för er som inte har något att göra! IKSU är ju sjukt stort! Finns verkligen något för alla! Och för er som tänkt skaffa kort så kan man "provträna" en gång. Man får iofs betala men bara man sparar kvittot så ska man få tillbaka det när man köper kortet.
Jag har just varit där och tränat med. Jag har ju trots allt kort där. Har inte kunnat träna på 2 månader p.g.a. diverse omständigheter men nu är jag aktiv där igen. :D

Men vad händer ikväll? Någon som skall någonstans eller bara har lust att hitta på något? Jag är på på nästan vad som helst, när som helst, hela kvällen så hojta till om jag får följa med på era planer. Ni kan ju alltid adda mig på msn om inte annat.
Användarens profilbild
AxeAir
Stammis
Stammis
Inlägg: 221
Blev medlem: tor 17 aug, 2006 2:00
Ort: Umeå

Re: Kallelse Läkare Umeå HT 07

Inlägg av AxeAir »

ZirTiger skrev:Jag har just varit där och tränat med. Jag har ju trots allt kort där. Har inte kunnat träna på 2 månader p.g.a. diverse omständigheter men nu är jag aktiv där igen. :D

Men vad händer ikväll? Någon som skall någonstans eller bara har lust att hitta på något? Jag är på på nästan vad som helst, när som helst, hela kvällen så hojta till om jag får följa med på era planer. Ni kan ju alltid adda mig på msn om inte annat.
Skall passa på att säga att det är sjukt att alla jobbat igår natt, i natt eller i morgon, tiiiidigt (galna arbetsnarkomaner) eller är på semester utomlands tills tidigast i morgon! :evil:

Jag ville ju också göra nåt! Kan lätt ha fest här, är ju helt ensam i min party-3:a, men det är ju ingen som kommer idag! :oops: Haha, får väl ha öppet hus under nollningen iaf ;) Alla är välkomna, senast hade vi 30 pers här, men går lätt in 80 om man vill trängas mycket :)
Användarens profilbild
ZirTiger
Newbie-postare
Newbie-postare
Inlägg: 15
Blev medlem: tor 13 jul, 2006 2:00
Ort: Umeå
Kontakt:

Re: Kallelse Läkare Umeå HT 07

Inlägg av ZirTiger »

AxeAir skrev:Jag ville ju också göra nåt! Kan lätt ha fest här, är ju helt ensam i min party-3:a, men det är ju ingen som kommer idag!
Haka på ut då! Jag och min roomie funderar på att dra på Scharinska. Jag skall inte dricka men det skall min rumskamrat.
hallonsoda
Newbie-postare
Newbie-postare
Inlägg: 16
Blev medlem: ons 27 jun, 2007 2:00

Re: Kallelse Läkare Umeå HT 07

Inlägg av hallonsoda »

Hej!
Nu finns ett preliminärt schema för cellkursen på denna adress:

http://www.umu.se/medfak/utbildning/lak ... _30Aug.pdf

Kan vara bra att ha om man planerar att fara någonstans etc.
Snart är det måndag!
Användarens profilbild
dashboard
Newbie-postare
Newbie-postare
Inlägg: 79
Blev medlem: sön 29 okt, 2006 2:00

Re: Kallelse Läkare Umeå HT 07

Inlägg av dashboard »

axeair: Jag har ett studetrum på fysikgränd som jag kanske får från 15:e sept. men jag skulle nog hellre bo på pedagoggränd. så om jag kan bo i din etta i en månad så skulle det nog vara bra. men jag tycker vi tar kontakt på måndag på något sätt. så vi kan snacka om det? eller vad tycker du?
Användarens profilbild
AxeAir
Stammis
Stammis
Inlägg: 221
Blev medlem: tor 17 aug, 2006 2:00
Ort: Umeå

Re: Kallelse Läkare Umeå HT 07

Inlägg av AxeAir »

dashboard skrev:axeair: Jag har ett studetrum på fysikgränd som jag kanske får från 15:e sept. men jag skulle nog hellre bo på pedagoggränd. så om jag kan bo i din etta i en månad så skulle det nog vara bra. men jag tycker vi tar kontakt på måndag på något sätt. så vi kan snacka om det? eller vad tycker du?
Javisst.. När du får klasslistan lär du ju veta vad jag heter iaf :) Så du får väl kontakta mig så kan vi prata!
Användarens profilbild
dashboard
Newbie-postare
Newbie-postare
Inlägg: 79
Blev medlem: sön 29 okt, 2006 2:00

Re: Kallelse Läkare Umeå HT 07

Inlägg av dashboard »

jag kom precis på att jag var lite puckad när jag skrev det senaste inlägget. vet du vad som vore ännu bättre. om du ringde mig imorrn. för jag bor hos en kompis nu och hon har inget internet så jag kapar en grannes trådlösa nätverk, vilket gör att jag inte har internet garanterat. men det vore nästan bättre om vi snacka imorrn, innan vi börjar, för då kommer vi ha så mycket annat att tänka på. men om det inte är för mycket besvär kan du ringa mig imorrn på 0738-125520. så kan vi snacka lite. hade så bra!

Oscar
Användarens profilbild
AxeAir
Stammis
Stammis
Inlägg: 221
Blev medlem: tor 17 aug, 2006 2:00
Ort: Umeå

Re: Kallelse Läkare Umeå HT 07

Inlägg av AxeAir »

Ok, har ditt nummer nu!
Skriv svar