Skriv vad ni känner!!!

Alla övriga diskussioner
Användarens profilbild
nisse23
Guldpostare
Guldpostare
Inlägg: 2849
Blev medlem: lör 29 okt, 2005 2:00

Inlägg av nisse23 »

[quote:5f6b32aa24="E_ced87"]Nisse, svarar du på alla LÄS frågor på slutet, eller svarar du på en efter en, vartefter du hittar dom?[/quote:5f6b32aa24]Jag svarar på LÄS-frågorna vartefter jag hittar dem.

När jag tror att jag vet rätt svar ringar jag in det. Ifall jag inte hittar någonting annat som påverkar det, innan jag är färdig med att läsa genom texten, går jag sedan vidare med att föra över svaren till svarsblanketten (lika bra att få det gjort genast, så att jag slipper stressa mig för att hinna göra det på slutet). Därefter går jag vidare till nästa text.

läkarstudent.se
- ungefär allt du behöver veta om antagningen till läkarprogrammet
+ läkarstudent.se på Facebook

(adressen stavas med ett ä)
Användarens profilbild
Swift
Stammis
Stammis
Inlägg: 253
Blev medlem: tor 21 sep, 2006 2:00
Ort: Malmö

Inlägg av Swift »

Får man överföra svaren till svarsblanketten efter hand som man löser uppgifterna ? När jag skrev verkade det som om vakterna var hårda med att man skulle ta dom sista 5 minuterna till det. Vakter asså...grr
Användarens profilbild
Paula18
Silverpostare
Silverpostare
Inlägg: 1152
Blev medlem: ons 03 aug, 2005 2:00
Ort: Sthlm

Inlägg av Paula18 »

Va? Vad var det för fascistvakter! Man får väl göra som man vill!!
Kat
Stammis
Stammis
Inlägg: 109
Blev medlem: tis 01 aug, 2006 2:00

Inlägg av Kat »

[quote:4c52cd04a0="Paula18"]Va? Vad var det för fascistvakter! Man får väl göra som man vill!![/quote:4c52cd04a0]

Klart man får göra som man vill! Vår vakt sa också till vid varje delprov när det var 5 min kvar "så nu kan ni börja föra över era svar". Men alla kanske inte gör så, så sluta störa mig!! :evil:

Lyssna inte på dem så går allt bra :wink:
Användarens profilbild
Paula18
Silverpostare
Silverpostare
Inlägg: 1152
Blev medlem: ons 03 aug, 2005 2:00
Ort: Sthlm

Inlägg av Paula18 »

Hoppas dock aldrig behöva göra HP mer överhuvudtaget, hoppas jobba som vakt själv, då ska jag vara snäll och trevlig mot alla! :wink:
Användarens profilbild
Guldbollen
Platinapostare
Platinapostare
Inlägg: 5049
Blev medlem: ons 01 feb, 2006 1:00
Ort: Stockholm

Inlägg av Guldbollen »

[quote:3bb7eb1ac1="Paula18"]Hoppas dock aldrig behöva göra HP mer överhuvudtaget, hoppas jobba som vakt själv, då ska jag vara snäll och trevlig mot alla! :wink:[/quote:3bb7eb1ac1]

Du menar stå bakom ryggen och flåsa de i nacken och kolla så att de inte har skrivit några svåra svenska ord på sina sudd! :wink:
Användarens profilbild
Paula18
Silverpostare
Silverpostare
Inlägg: 1152
Blev medlem: ons 03 aug, 2005 2:00
Ort: Sthlm

Inlägg av Paula18 »

Nejdå jag är jättesnäll! Det var jag förra gången jag jobbade!
Användarens profilbild
nisse23
Guldpostare
Guldpostare
Inlägg: 2849
Blev medlem: lör 29 okt, 2005 2:00

Inlägg av nisse23 »

[quote:c8e077bec9="Guldbollen"]Du menar stå bakom ryggen och flåsa de i nacken och kolla så att de inte har skrivit några svåra svenska ord på sina sudd! :wink:[/quote:c8e077bec9]Vi har alla våra små glädjeämnen här i livet.

läkarstudent.se
- ungefär allt du behöver veta om antagningen till läkarprogrammet
+ läkarstudent.se på Facebook

(adressen stavas med ett ä)
Kat
Stammis
Stammis
Inlägg: 109
Blev medlem: tis 01 aug, 2006 2:00

Inlägg av Kat »

[quote:798e270f12="Paula18"]Nejdå jag är jättesnäll! Det var jag förra gången jag jobbade![/quote:798e270f12]

Out of curiosity; hur hittar de vakterna? Hur kom det sig att du jobbade?
Kanske något att prova på...tjänar man bra eller? :lol:
Användarens profilbild
Paula18
Silverpostare
Silverpostare
Inlägg: 1152
Blev medlem: ons 03 aug, 2005 2:00
Ort: Sthlm

Inlägg av Paula18 »

Beror på var du bor. Jag känner de som gör det i Sthlm eftersom jag jobbade på universitetet men de behöver alltid folk. Kontakta i så fall de som sysslar med högskoleprovet på universitetet, på andra orter vet jag inte varifrån det samordnas. Man får drygt 200 kr/h.
Användarens profilbild
Guldbollen
Platinapostare
Platinapostare
Inlägg: 5049
Blev medlem: ons 01 feb, 2006 1:00
Ort: Stockholm

Inlägg av Guldbollen »

Drygt 200 kr/h. Det är ju grymt för ett sådant jobb. :o
lakonisk
Stammis
Stammis
Inlägg: 412
Blev medlem: fre 03 mar, 2006 1:00
Ort: Stockholm

Inlägg av lakonisk »

Jädrans! Kanske skulle satsa på att bli vakt istället för att förbättra(?) resultatet. Synd att man inte kan jobba året runt bara. :/
samuraitor
Newbie-postare
Newbie-postare
Inlägg: 10
Blev medlem: tor 02 nov, 2006 1:00

Inlägg av samuraitor »

[quote:9095a855f2="lakonisk"]Jädrans! Kanske skulle satsa på att bli vakt istället för att förbättra(?) resultatet. Synd att man inte kan jobba året runt bara. :/[/quote:9095a855f2]

Jag borjar kanna att jag det enda jag har gjort under 19 ar " Race against time". :evil:
lakonisk
Stammis
Stammis
Inlägg: 412
Blev medlem: fre 03 mar, 2006 1:00
Ort: Stockholm

Inlägg av lakonisk »

[quote:9c1a798cd5="samuraitor"]Jag borjar kanna att jag det enda jag har gjort under 19 ar " Race against time". :evil:[/quote:9c1a798cd5]

.. Med all rätt! :wink:
Skriv svar